Пребарување
Македонски
Сите категории
    Menu Close

    За жал, овој производ не е повеќе достапен.

    Игра на соработка

    Бренд: Headu
    Изградете синџир од броеви заедно!
    Шифра: 8059591424209
    Достапност: Нема на залиха
    ден 750,00
    ден 525,00
    i h
    Датум на испорака: 1-3 работни дена

    Играчи: 2-4 • Возраст: 4-8 • Време: 10-15 минути • Содржина: 30 броеви - 1 спинер - 6 картички за активности

    ЦЕЛ: да работиме заедно за да создадеме долг ланец од броеви.

    ПОДГОТОВКА: измешајте ги картичките за активности и ставете ги на масата или на подот, свртени со илустрацијата надолу, заедно со броевите и спинерот.

    КАКО СЕ ИГРА? најмладиот играч започнува со вртење на спинерот. Во првите три круга не се користат картичките за активности. Играчот го зема бројот којшто го покажува стрелката и го држи во воздухот. Следниот играч го врти спинерот, го зема соодветниотброј и го прикачува на бројот на претходниот играч, градејќи синџир. Работејќи со другите играчи, децата продолжуваат да го градат синџирот. Ако при вртење на спинерот, означениот број е веќе искористен, играчот може да избере друг број. Ако стрелката покажува на активност, играчот подигнува картичка со активност и, заедно со другите играчи, ја извршува активноста зададена на картичката, додека го држи синџирот.

    Ако синџирот падне на масата или на подот, играчите ја губат играта.

    ДА СЕ ПОБЕДИ: 2 играчи: синџир од 12 или повеќе броеви -победува. 3-4 играчи: синџир од 17 или повеќе броеви - победува.

    Спецификации на производот
    Возраст 4-8
    Димензии на кутијата 18,6 x 25,5 x 5,5 cm
    Материјал Картон / Cardboard
    Едукативни придобивки Соработка за постигнување на заедничка цел; Развој на вештината на рацете; Координација на движењата; Следење на правила / Cooperating towards a common goal; Developing manual dexterity; Coordinating movements; Following rules
    0.0 0
    Напишете сопствен осврт Close
    • Само регистрирани корисници можат да пишуваат коментари
    *
    *
    • Лош
    • Одлично
    *
    *
    *